Pages

Free Gift

Sebarang pembelian euphoria mini pack dari blog comelceria akan menerima hadiah PERCUMA ini! Bergantung pada stok..Jika stok habis akan diganti dengan hadiah yg lain yer


Senangnya nak dpt hadiah percuma kan.... :) dan setiap pembelian mana2 trial pack di blog ini RM1 akan saya dermakan ke tabung anak2 yatim Malaysia....Membeli sambil beramal.

Thursday, January 13, 2011

x10der Muslimah









PRODUK BARU X10DER

Memanjangkan lengan baju yang pendek dan melabuhkan baju yang singkat.cam model kita pakai nie.X perlu nk risau lagi baju pendek.nampak punggung.Dengan adanya x10.Semua masalah selesai......Cayalahhhhhhhhh

Warna : banyak warna pilihan.Jika berminat sila beritahu warna apa yang berkenan.Jika ada stok saya akak beritahu.

Ukuran punggung untuk rujukan :_

S (50kg & below) (Punggung 36-38)
M (>50kg to 70kg) (Punggung 40-42)
L (>70kg to 90kg) (Punggung 44-46 )

TESTIMONI :-
Nurfazreen Binti Ab Rahim August 4 at 5:31pm Report
kaaaaakkkkkk...TQ TQ..
Dr beli baju baru utk attend gym, x10der ader..nasib baik sampai dulu..selalu malu ajer biller trainer suh lompat or membongkok..skrg semua dh tercover, tshirt ternaik pun xpe..x10der ada...suka sangattttttttt..ndk beli 1 lagi..color merah ader..??
Sent via Facebook Mobile

Fmcatlady Fedia : saya dah beli dan dah pun pakai.......ok saya suka.....saya pakai waktu nak gi kayuh....

Wan Nur Hazwani akak ,thanks dah dapat rini...besar,selesa n i loikee !!


Harga RM35 (tak termasuk postage)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...