Pages

Free Gift

Sebarang pembelian euphoria mini pack dari blog comelceria akan menerima hadiah PERCUMA ini! Bergantung pada stok..Jika stok habis akan diganti dengan hadiah yg lain yer


Senangnya nak dpt hadiah percuma kan.... :) dan setiap pembelian mana2 trial pack di blog ini RM1 akan saya dermakan ke tabung anak2 yatim Malaysia....Membeli sambil beramal.

Thursday, May 5, 2011

Pam Modu dalam Peraduan Ibu Gembira Keluarga Bahagia!


Hadiah Utama


Mempunyai impian untuk memiliki pam ini? Ianya pam terbaru yang berada dalam pasaran.
Kini hanya dengan menulis slogan, pam ini mungkin menjadi milik anda. Jom sertai




PERADUAN IBU GEMBIRA KELUARGA BAHAGIA


Kami sangat menggalakkan penyusuan susuibu. Sebagai tanda sokongan, kami (kumpulan Euphoria GBS) menganjurkan Peraduan ini iaitu Ibu Gembira Keluarga Bahagia.
Syarat-syarat utama :
1. Peraduan ini terbuka untuk penduduk Malaysia sahaja yang berumur lebih 18 tahun dan ke atas.
2. Setiap pembelian trial pack set B layak menyertai peraduan ini.
3. Satu pembelian trial pack set B melayakkan satu penyertaan.
4. Pemenang akan dipilih berdasarkan slogan terbaik. Seorang pemenang layak menerima satu hadiah sahaja.
5. Bukti pembelian adalah melalui rujukan poslaju. Sila dapatkan no rujukan poslaju untuk setiap pembelian trial pack anda.
6. Peraduan ini bermula dari 1 Mei 2011 sehingga 30 Mei 2011.
7. Pemenang akan dihubungi melalui telefon dan email.
8. Penganjur berhak menggunakan slogan yang diberi untuk tujuan promosi.
10. Peraduan ini tiada kena mengena dengan mana-mana tawaran Shaklee (M). Sebarang penolakan tidak menjadi tanggungjawab kami. 11.
Tiga [3] orang pemenang akan dipilih berdasarkan slogan yang menarik. Hadiah utama ialah Pam Modu yang berharga RM599. Manakala dua [2] lagi pemenang akan mendapat pam Avent yang berharga RM170.
12. Keputusan hakim adalah muktamad.
13. Pemenang yang inginkan hadiahnya dihantar melalui pos dikehendaki menanggung kos penghantarannya sendiri.
14. Pemenang yang gagal menuntut hadiah dalam jangka masa yang ditetapkan akan dikira tidak berminat terhadap hadiah berkenaan selepas tarikh yang dimaklumkan kelak [satu bulan selepas keputusan diumumkan]


Peringatan : Semua tawaran dan pakej Trial Pack hanya boleh di dapati secara esklusif dari jaringan Euphoria GBS. Ia TIDAK di tawarkan/ di jual / di sediakan oleh mana-mana cawangan Shaklee. Harap Maklum. Peraduan ini tiada kena mengena dengan Shaklee (M) dan sebarang penolakan tidak menjadi tanggungjawab kami.

Bersama ini disertakan senarai penganjur Peraduan Ibu Gembira Keluarga Bahagia. Pembelian melalui nama pengedar dibawah ini layak menyertai peraduan ini. Sila dapatkan BORANG PERADUAN dari Pengedar anda.



Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial packShaklee untuk 30 hari consume dengan harga terendah RM80 dan free delivery. Boleh sms kan kepada saya 017-6889652 atau boleh guna ID saya 854911 di mana2 branch Shaklee berdekatan


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...