Pages

Free Gift

Sebarang pembelian euphoria mini pack dari blog comelceria akan menerima hadiah PERCUMA ini! Bergantung pada stok..Jika stok habis akan diganti dengan hadiah yg lain yer


Senangnya nak dpt hadiah percuma kan.... :) dan setiap pembelian mana2 trial pack di blog ini RM1 akan saya dermakan ke tabung anak2 yatim Malaysia....Membeli sambil beramal.

Tuesday, March 1, 2011

Pengantin sihat dan berseri dengan Shaklee

Pada asasnya kesemua set ini terdiri daripada set utama iaitu set B yang digunakan oleh ibu2 yang menyusukan anak. Set ini adalah yang paling lengkap untuk penjagaan kesihatan yang optimum. Jom kita lihat apa yang ada dalam set B.

Set B trial pack dijual dengan harga RM80 mengandungi
  • 30 tablet Multivitamin/vitalea,
  • 30 tablet B complex,
  • 30 tablet Vitamin C dan
  • 60 tablet Alfalfa.
Fungsi2 vitamin tersebut adalah seperti berikut :
  • vitalea - Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. penting dalam proses pembentukan sel darah merah. best ever vitamin in shaklee.
  • b complex - penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, Anti stress (sebagai penenang), Membantu meninggikan sistem pertahanan badan, menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu sentiasa berfikiran positif (mood baik..)
  • vita c - membantu meningkatkan tahap sistem pertahanan badan,kesihatan tulang, gusi, gigi serta juga struktur am badan,membantu memulihkan resdung dan bersin pada waktu pagi,membantu dalam proses pemulihan kudis dan luka,membina kalogen untuk kulit yang sihat,bertindak sebagai antioksidan,meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging.
  • alfalfa - membantu perkumuhan (lebih lawas) dan membuang angin dalam badan. menghilangkan bau badan yang kurang enak dan menyelesaikan masalah nafas berbau.

Dari vitamin asas ini, saya gabungkan dengan beberapa vitamin lain untuk menjadi vitamin yang boleh diguna pakai oleh bakal pengantin yang sedang bersiap sedia untuk hari besarnya.

Set Seri Ayu (RM120)
Set B digabungkan dengan Vitamin E - sangat sesuai untuk bakal pengantin yang mengalami masalah kulit seperti jerawat dimuka, jerawat di belakang badan serta kulit tumit kaki merekah/pecah.

Set Seri Langsing (RM130)
Set B digabungkan dengan herb-lax dan lecithin - sangat sesuai untuk bakal pengantin yang mengalami masalah berat badan berlebihan dan masalah perkumuhan.

Set Seri Ramping (RM258)
Sama seperti set seri langsing tetapi di tambah dengan cinch shake. Ia bertindak sebagai pembakar lemak tak perlu di dalam badan tetapi dalam masa yang sama mengekalkan otot2 sedia ada. Sesuai untuk bakal pengantin yang sukar mengawal nafsu makan.

Set Seri Ratu (RM170)
Set ini adalah gabungan vitamin untuk mendapatkan kulit yang cantik dan pada waktu yang sama melangsingkan badan. terdiri daripada set B, vitamin E, lecithin dan herb-lax.

Setiap vitamin akan menjalankan tugasnya yang tersendiri.anda harus rasa bertuah kerana setiap permasalahan akan ada penyelesaiannya. semoga dengan shaklee anda akan tampil menawan di hari bahagia..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...