Pages

Free Gift

Sebarang pembelian euphoria mini pack dari blog comelceria akan menerima hadiah PERCUMA ini! Bergantung pada stok..Jika stok habis akan diganti dengan hadiah yg lain yer


Senangnya nak dpt hadiah percuma kan.... :) dan setiap pembelian mana2 trial pack di blog ini RM1 akan saya dermakan ke tabung anak2 yatim Malaysia....Membeli sambil beramal.

Wednesday, February 23, 2011

Body Perfector Program

Sebuah program untuk mereka yang terlalu sibuk hingga tak terjaga makan minum. Mereka yang tak mendapat makanan sihat dalam diet sehari-hari… Mereka yang tak makan secara teratur… Mereka yang selalu travel dan sukar untuk mendapatkan makanan pada masa-masa yang tetap. Ye lah, kadang2 bila terlalu sibuk, seseorang itu cenderung untuk mengambil makanan rapu, makanan segera dan sebagainya… yang mengandungi kalori dan lemak yang tinggi. Ia samada menjadikan seseorang itu terlalu kurus atau gemuk.

Jadi, bagi mengekalkan berat badan ideal, Shaklee mengesyorkan produk di bawah:

cinch shaklee

Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tak ada masa nak menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu saja, ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan.

Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendekata, berat dengan otot bukan berat dengan lemak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...