Pages

Free Gift

Sebarang pembelian euphoria mini pack dari blog comelceria akan menerima hadiah PERCUMA ini! Bergantung pada stok..Jika stok habis akan diganti dengan hadiah yg lain yer


Senangnya nak dpt hadiah percuma kan.... :) dan setiap pembelian mana2 trial pack di blog ini RM1 akan saya dermakan ke tabung anak2 yatim Malaysia....Membeli sambil beramal.

Wednesday, February 23, 2011

Shape-Up Program

credit to mommy lyna

Shape-Up Program adalah untuk mereka yang mahu menguruskan badan, dan membuang lemak yang berlebihan dalam badan. Kebaikan program ini ialah ia menjadikan badan lebih ramping dan langsing, lebih bertenaga, lebih berkeyakinan dan meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.

Produk untuk Shape Up Program terdiri daripada:

cinch shake mix

Cinch Shake Mix

cinch tea

Cinch Energy Tea Mix

fiber plan

Fiber Plan Unflavoured

lecithin shaklee

Lecithin



Walau bagaimanapun, anda tak semestinya mengikuti program di atas dalam proses penurunan berat badan, terutama ibu menyusukan anak, kerana Cinch Shake Mix tidak sesuai diambil oleh ibu-ibu yang menyusukan anak.

Antara alternatif untuk menurunkan berat badan dengan Shaklee:

Bagi orang awam:

1. Set A dengan Lecithin

2. Set A dengan Lecithin dan Vitamin E

3. Set A dengan Fiber Plan Unflavoured

4. Set A dengan Fiber Plan Unflavored dan Lecithin

Bagi ibu menyusu:

1. Set B

2. Set B dengan Energizing Soy Protein

3. Set B dengan Lecithin

4. Set B dengan Energizing Soy Protein dan Lecithin

5. Set B dengan Fiber Plan Unflavored dan Lecithin

Istimewanya Shaklee kerana anda boleh memilih mengikut keperluan dan budget. Tak perlu nak berhabis semua benda untuk mendapatkan bentuk badan yang diidamkan. Malah, jika anda mahu menjalankan ‘diet’ dengan cara mengurangkan pengambilan makanan (terutama kalori dan lemak), anda boleh dengan hanya mengambil Vitalea (multivitamin dan mineral) sebagai menyokong keperluan nutrisi harian.

Walau bagaimanapun, anda haruslah terus mengikuti konsep yang betul untuk menguruskan badan… misalnya menjaga pemakanan dan melakukan senaman. Shaklee bukan produk ajaib yang menjadikan anda kurus dalam sekelip mata. Ia bertindak dengan begitu halus dengan tubuh badan anda, dan anda haruslah menyokongnya dengan melakukan aktiviti-aktiviti yang sepatutnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...