Pages

Free Gift

Sebarang pembelian euphoria mini pack dari blog comelceria akan menerima hadiah PERCUMA ini! Bergantung pada stok..Jika stok habis akan diganti dengan hadiah yg lain yer


Senangnya nak dpt hadiah percuma kan.... :) dan setiap pembelian mana2 trial pack di blog ini RM1 akan saya dermakan ke tabung anak2 yatim Malaysia....Membeli sambil beramal.

Tuesday, February 22, 2011

Set B - Breastfeeding


Ramai ibu yang menyusukan anak sangat puas hati dengan keberkesanan pakej ini. Antara sebab utama kenapa produk ini sangat popular dikalangan ibu menyusu adalah:

vitamin ibu menyusuMemperbanyakkan susu badan. Kandungan protein & kalsium dalam Alfalfa sangat tinggi. Ini membantu penghasilan susu badan. Saya sangat gembira setiap kali mendengar kisah ceria ibu yang berjaya menyusukan anak mereka selepas menggunakan Set B ini.

tambah susu badanMemperkayakan kualiti susu ibu. Vita Lea membekalkan keperluan nutrisi harian kepada badan, menjadikan ibu ‘fit’ dan kuat. Vita-C pula menjaga kesegahan sel dan memperbaiki tisu, menjadikan sel-sel badan ibu mantap dalam menghasilkan susu yang tinggi nutrisi

tambah susu ibuMeningkatkan produktiviti. Asid folik yang terkandung dalam vitamin B-complex mampu mengurangkan/mengelakkan kemurungan & menstabilkan hormon. Bila perasaan gembira, hormon oxytocin akan merembes dan membanyakkan susu.


Set B trial pack ini mengandungi:
  • Vita Lea – 30 biji
  • B- Complex – 30 biji
  • Vita-C – 30 biji
  • Alfalfa – 60 biji

Yang menariknya, ia bukan saja sesuai bagi ibu menyusu tapi juga bagi para ibu yang mahu menjaga kesihatan kerana set ini berguna untuk pembersihan usus dan sel darah.

Dapatkan set ini dengan hanya RM80.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...