Pages

Free Gift

Sebarang pembelian euphoria mini pack dari blog comelceria akan menerima hadiah PERCUMA ini! Bergantung pada stok..Jika stok habis akan diganti dengan hadiah yg lain yer


Senangnya nak dpt hadiah percuma kan.... :) dan setiap pembelian mana2 trial pack di blog ini RM1 akan saya dermakan ke tabung anak2 yatim Malaysia....Membeli sambil beramal.

Wednesday, February 2, 2011

Lecithin dan cinch

credit to kak cery

Testimoni Lecitin dan cinch ...benar2 membantu membakar lemak cara sihat..tanpa bersenam?


Ptg tadi Nani dah selamat ambil Cinch Shake beliau ..siap order 3 botol Lecitin utk twin cousinnya... ni kire repeat order from her... . .lupa lak nak snap gambar si Nani ..pakai baju kurung gitu... hehe.. jadi wanita melayu terakhir..hehe


ni kata beliau setelah sebulan mkn... baca lah...dari blog beliau yer..here

ok la..since I dah makan product shaklee CINCH and LECITHIN for a month...cube tekaa..dah berapa kilo berat saya turun??? heheh..jeng jeng jeng...I LOST....3 KG!!!Okla tu kan,,sebulan dapat turunkan 3Kg..lau turun mendadak nnt badan akan cepat naik..Ok ape..bukannye I bersenam pun..hehe..saya akan minum Cinch around pukul 11.30pg after I dah breakfast.Then, saya kadang2 memang tak akan lunch pon sbb perut dah kenyang minum cinch tu..tapi saya akan lapar balik around 5-6pm. SO time ni saya akan dinner dah..saya mmg dinner awal..nnt ayah saya marah. sbb biasa org cina dinner b4 7pm..so ..my father cam tula..nk tau berat saya dulu berapa? starting from 48kg..berat saya naik smpai 65kg..antara sebab2 nye saya dinner after 7pm.mmg sape makan lewat malam bdn akan naik..so minum Cinch tu untuk gantikan makanan lain la.drpd ambik yg lemak n carbohydrate yang byk, baik minum cinch.lagipun cinch ni bukan sekadar mengenyangkan..tapi bakar lemak sekali,,n setiap malam b4 tido, saya akan ambik 3-4 capsule of Lecithin.yang ni pun bagus gak..mmg seriously bakar lemak. setakat ni if saya makan lecithin sahaja without cinch,at least I lost 200-300gram per day..sometimes till 400gram per day,,ok la tu lemak ilang byk tu sehari..dengan keadaan I yg bukannye bersenam nie..hehe..xsempat nk bersenam..bersenam ngan window shopping je.So, sesape yg nak kuruskan badan tu..sangatla saya saran kan ambik product ni..lagipun shaklee ni dah lama wujud kat dunia ni.So, kewibawaan product dia tak dapat di ragui la..and skang ni pun..mane2 I pegi mesti org akan cakap..diet ek??nampak kurus la skang..heheso seronok bila ade orang cakap camtu..So, I decide to keep using this product until i reach my target weight,,tapi after dah smpai target pun still nak guna jugak..coz nak maintain la plak kan??
hehe..ok

Hmm... detail sungguh si nani ni.. patutla dia bleh kire brape gram lemak yg lecitin ni bakar... sbb penimbang beliau tu digital....Lecitin bakar lemak?..menarik..dan yg best tu..selamat untuk ibu2 menyusu yer..baca demo ni demolecitin. dan Oh ya Cinch Shake ni comes with 3 flavour..coklat,Vanilla, Caffe Latte....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...