Pages

Free Gift

Sebarang pembelian euphoria mini pack dari blog comelceria akan menerima hadiah PERCUMA ini! Bergantung pada stok..Jika stok habis akan diganti dengan hadiah yg lain yer


Senangnya nak dpt hadiah percuma kan.... :) dan setiap pembelian mana2 trial pack di blog ini RM1 akan saya dermakan ke tabung anak2 yatim Malaysia....Membeli sambil beramal.

Thursday, February 24, 2011

set pelangsingan badan

okey n3 kali nie kita cerita pasal pelangsingan badan.produk dekat luar kebanyakkan mahal2.yang ader duit lebih tue bolehla beli.yg macam acik nie modal ciput nie terpaksala cari alternatif lain yg mengeluarkan modal ckit tapi bagus tok kesihatan badan..yg penting jgn lupa bersenam.heehh

Set nie merangkumi :-

Vitamin B complex : ianya penting dalam kestabilan hormon kita. Kekurangan b complex dalam badan boleh membuatkan kita cepat letih, cepat marah atau moody, cemburu dan banyak lagi. Bila kita dalam keadaan hormon yang tidak stabil jerawat akan mudah terhasil.

Vitamin C : ianya sangat penting dalam pembentukan kolagen. Ramai kita yang sibuk nak beli kolagen walhal hanya dengan mengamalkan makanan yang tinggi kandungan vitamin C membantu penghasilan kolagen dengan lebih baik.

alfalfa : Merawat masalah keputihan pada wanita. Sifatnya yang mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti Kacip Fatimah, maka ia membantu dalam "hubungan" suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara. Memang sangat bagus diambil oleh wanita dan para isteri. Mengurangkan bau badan dan merawat nafas berbau.

vitalea - Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. penting dalam proses pembentukan sel darah merah. best ever vitamin in shaklee.

lecithin - sebagai pengurai lemak, dan mengawal kolesterol dalam darah. lecithin membantu dalam pembakaran lemak jika disertai dengan senaman yang bersesuaian. ia juga sebagai pelincir pada sendi2 dan diperlukan dalam sistem pencernaan. ia juga mencegah penyakit yang berkaitan dengan hati.

herb-lax - untuk mencuci usus, mengelakkan perut meragam dan penawar kepada sistem penghadaman. penting utk proses detox supaya sel2 dapat menyerap zat2 makanan dan supplement dengan lebih efisyen.

Trial pack utk sebulan hanya RM130

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...