Pages

Free Gift

Sebarang pembelian euphoria mini pack dari blog comelceria akan menerima hadiah PERCUMA ini! Bergantung pada stok..Jika stok habis akan diganti dengan hadiah yg lain yer


Senangnya nak dpt hadiah percuma kan.... :) dan setiap pembelian mana2 trial pack di blog ini RM1 akan saya dermakan ke tabung anak2 yatim Malaysia....Membeli sambil beramal.

Saturday, February 12, 2011

Keputihan....penawarnya ALFALFA

credit to kak cery
..wanita mmg tak lari dari masalah keputihan..takla semua..tapi majoritinye.betul tak?..dan antara supplemen dalam SHAKLEE untuk menangani masalah ni ialah ALFALFA...jom baca testimoni terbaruu (sangat baru....bau kedai lagi...hehe)...ni saya extract dari blog YAATI..dan di bwh ni gambar comel anakknye..


".......dah start mkn alfafa nie tah bila tah lupa tp tu trial je..xpot pun kesan dia sbb target utama nak bykkan susu..smlm mkn alfafa slps sarapan 2 biji lps lunch 2 bijik...
blk umah nak mandi eh keputihan nie xde ketul2 la..saya punye keputihan bukan jenis melelah kena panties tu tp jenis tgal kat dlm..terkejut gak xde ketul langsung..dah pakai ubat klinik dah beberapa kali dah2 hehehe..sbb apa jadi keputihan nie?aku pun tak tahu..semua wanita ada keputihan ke ye? ke aku je?huhuhuhuhuh sedih2...tu td sms kak cery betul ke alfafa nie blh kurang keputihan..dia kata ye..byk lg la kelebihan dia..nnt sape nak tahu baca la blog dia yek..tp aku rs mmg bagus la baru bape kali mkn..nak tgk lg kesan dia hari2 mendtg..susu aku malas nak pk2 sgt takut stress..heheheh..so far susu ok..smart je, ptg smlm pump dpt 4++oz sllu 3oz je bb dh 14 bulan dah...pg smlm nak dekat 6oz jugak la dpt..tp tu sbb bgn pg subuh xsempat pump....tp maaf gambar xamik plak...huhuhu..


anyway..thanks Yaati for your sincere testimonial...
by the way..ALFALFA ni banyak kelebihan lain selain tambah susu..untuk resdung,allergy,asthma,eczema,buang angin,mudah lawas,cuci darah..etc...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...