Pages

Free Gift

Sebarang pembelian euphoria mini pack dari blog comelceria akan menerima hadiah PERCUMA ini! Bergantung pada stok..Jika stok habis akan diganti dengan hadiah yg lain yer


Senangnya nak dpt hadiah percuma kan.... :) dan setiap pembelian mana2 trial pack di blog ini RM1 akan saya dermakan ke tabung anak2 yatim Malaysia....Membeli sambil beramal.

Wednesday, February 23, 2011

Kebaikkan trial pack Set B


Salam 1 Malaysia, tentu ramai yang ingin tahu tentang kebaikan Trial Pack Shaklee ini.Trial Pack yang terdiri daripada:

  • 30 tablet multivitamin@vitalea mengandungi 12 vitamin 7 galian yang diperlukan oleh tubuh badan manusia, formula lengkap dengan zat besi.
  • 30 tablet B Complex membantu meninggikan sistem pertahanan badan,membantu mengurangkan stress dan bertindak sebagai penenang.
  • 30 tablet vitamin C mencegah kelenjar daripada rosak & berdarah,penting untuk pembentukkan kolagen,bertindak sebagai anti-oksidan,bertindak mengikut pelepasan masa.
  • 60 tablet Alfalfa Raja Segala Tumbuhan,sumber mikronutrion yang paling kaya,membuatkan sistem badan berjalan lancar,sebagai milk booster-bagi ibu-ibu yang menyusukan,membantu dalam hal kewanitaan termasuklah menyelesaikan masalah keputihan.
Cara makan :-

Mengapa ibu-ibu harus mendapatkan Trial Pack ini:
  • Si ibu lebih bertenaga, bersemangat, dan ceria kerana kehadiran B complex dan vitamin C yang cukup dalam diet seharian.
  • Si ibu bertenaga kerana mendapat 12 vitamin dan 7 galian yang lengkap dari multivitamin yang lengkap dengan iron formula.
  • Susu mudah dihasilkan melalui tubuh yang sihat dan di tambah dengan alfalfa sebagai milk booster.
  • Susu ibu akan lebih pekat dan lemak dan ini akan banyak membantu pembesaran anak, si kecil adakala akan minum hanya sedikit kerana kenyang disebabkan susu yang pekat dan kaya dengan nutrien hasil dari vitamin yang si ibu ambil.
Bagi ibu-ibu yang mementingkan kesihatan diri dan anak segeralah dapatkan Trial Pack ini dengan harga yang amat berpatutan hanya RM80 sahaja termasuk pos.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...